A Képviselő–testület megvitatja Hajdúböszörmény város 2018. évi rendezvénytervét.

A rendezvénytervbe bekerülhet minden olyan intézmény, civil szervezet, egyesület, egyház, alapítvány, aki a rendezvénytervhez szükséges Adatlapot pontosan kitöltve eljuttatja a Felhívásban megjelölt helyre.

Az azonos időpont elkerülése céljából kérjük, a rendezvény tervezett időpontjáról egyeztessen a már hagyományos programok szervezőivel, egyéb szervezetek vezetőivel.

Az adatszolgáltatás tájékoztató jellegű, javaslata nem jelenti azt, hogy a programot automatikusan az Önkormányzat támogatja. Az Ön által tervezett program a Képviselő-testület döntése alapján kerülhet be a rendezvénytervbe. 

Kérjük, a mellékelt adatlap kitöltésével jelezze, milyen program, rendezvény megvalósítását tervezi a 2018. évben.

Az Adatlap, valamint a Kitöltési útmutató letölthető innen (adatlap, kitöltési útmutató).

Papír alapú Adatlap beszerezhető a Városháza 62. és 59. számú irodáiban.

A kitöltött adatlapokat PAPÍRALAPON szíveskedjen visszajuttatni a Városháza Iktatójába (földszint 21. számú iroda)!

Felhívjuk figyelmét, amennyiben a megadott határidőig nem jelez vissza, a program nem kerülhet be a 2018. évi rendezvénytervbe.

A rendezvénytervvel és az Adatlappal kapcsolatban további információt Berta István vezető-főtanácsostól kérhet az 563-262-es telefonszámon.

AZ ADATLAPOK BEADÁSI HATÁRIDEJE:

  1. november 10. (péntek) 1400 óra

(Határidő után beküldött, illetve hiányosan kitöltött adatlapot nem fogadunk el!)